Min mamma.

Min 71 åriga mamma som jag inte alltid kommer överens med, som liksom mig har starka åsikter och en vilja av stål men som jag älskar och vet alltid finns där. Ja hon är och förblir min idol.

Hon är just nu ute och spelar fotboll med min son, hennes barnbarn och det är en fröjd att titta på dem genom fönstret. Det är full fart på mamma och både hon och Adrian skrattar och har så roligt tillsammans.

Vi åkte tåg upp hit till Sundsvall igår jag och sexåringen för att spendera resten av höstlovet här. Resan gick efter omständigheterna bra då min lilla fis blir åksjuk ibland men han är fantastiskt duktig och kämpar på trots det. Jag är imponerad av honom!

Åh nu skiner solen också. Ingen snö här nu men igår när vi åkte hemifrån så började det snöa och på vägen upp var det vitt än här än där. Thomas skickade en bild tidigare och hemma är det vitt och var då 3,1 grader minus. Så ja, det är lite upponer med vitt där och grönt här, det brukar vanligtvis vara tvärtom.

Storebror kommer hit om ett tag och då blir det lunch och sen får vi se vad vi hittar på. Adrian ser fram emot att träffa sin morbror och spela dataspel med honom och berätta om innebandyn.

Kommentera

